Söndag

Shit vilken tid datorn tar att starta, måste verkligen ta och rensa upp den nu. Nu har jag ju ingenting att skylla på längre, jag har ju skaffat en extern hårddisk så jag kommer ju inte förlora några filmer, blider eller musik. Måste ta tag i det...snart...imorgon kanske...

Har haft tjejbrunch idag o så vi fick träffa Louise och urgulliga Theodor idag. Vilken unge, vilket hår :)
Blöjtårtan blev så bra Terese, vliken skapelse :)
Det är dagar som den här som man undrar varför man inte ungås mer med sina kompisar, känner själv att jag är väldigt dåligt på det! Jag är sådan att jag går helt in i det jag gör för tillfället, som nu så jobbar jag... Då tar jag mig inte tid att besöka dem jag har i närheten :( Måste bli bättre på detta, för jag har ju underbara kompisar!

Har ingen aning om vad jobbet har till mig att göra imorgon, förhoppningsvis inte något alltför tråkigt. Men jag tar egentligen vad som helst. Fick en förvarning i fredags om att vi skulle tillbaka till Björkborn till veckan,  får se om vi får Lasse med oss eller om vi får åka själva, det återstår att se...






Kommentarer
Postat av: Mathilda

Vi får ta och ses snart då :) Hur ser ditt schema ut framöver? Kram!

2009-04-28 @ 13:16:21
URL: http://themathildapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0