Torsdag

Har varit en väldigt lugn dag idag, har inte gjort så mycket nytta på jobbet känns det som.
Var själv på förmiddagen, var lite rastlös, så det resulterade i att jag började rensa lite på skrivbordet där jag och Björn sitter.
Det var välbehövligt, farbrorn som hade det innan oss har valt att lämna kvar en massa papper i trevliga högar på skrivbordet. Detta gjorde i att vi inte hade ngnstans att göra av våra egna papper, vi la dem lite där det fanns plats :)
Så nu när jag hade lite tid över så tog jag och flyttade runt lite på dessa högar och lyckades frigöra lite plats kring datorn :) hämtade pennställ och sådana brevkorgar man stoppar papper i, såg nästan städat ut efter det :)
Efter lunch kom Björn, då började vi flytta på hårddisken som stått på skrivbordet brevid skärmen, och detta är inte den modernaste av hårddiskar vilket gör att den inte har ett alltför trevligt ljud i sig, man blir ganska trött på det efter man suttit där ett tag.
Våra snälla arbetskamrater lyckades hitta ett ställ där man hänger upp hårddisken under skrivbordet, det blev perfekt efter en snygg arbetsinsats från Björn, själv satt jag mest och tittade på när han kämpade med skruvarna ;)
Vi lyckades även vaska fram fräshare tangentbord och mus, så nu är vår arbetsplats mycket snyggare.
Det var min relativt lugna arbetsdag.

Imorgon ska jag upp tidigt, har tänkt att gå och träna innan jobbet, får se hur det går!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0