Lördag

Måste börja med att tala om för er att jag har införskaffat en ny mobiltelefon,
en Samsung Ultra Touch...
Den har bla 8mp kamera och touchscreen med knappsats, börjar så smått lära mig den :)
Min gammla telefon fungerar visserligen fortfarande men batteriet är helt slutkört, så istället för att köpa ett nytt batteri så köpte jag en ny telefon, jag valde med andra ord det "billigaste" alternativet :P
Så framöver kommer många av bilderna här vara tagna av denna skönhet!






Erika och jag har varit ute på äventyr igen...ute och plockat lite blåbär. Dock hade vi inte sådan tur som dessa blåbärsplockare. Detta kan förklaras med att vi faktiskt var i någons trädgård...



På bilerna skulle man kunna tro att vi är i skogen...



Men icke sa nicke... vi befinner oss i en villaträdgård, inte så konstigt att erika inte talade om var vi skulle...



Erika hade lovat att vi skulle till ett blåbärshav... hon hade rätt... området var inte stort, men jädrar vad blåbär det fanns på varje gren.



Vi träffade även på lite spindlar som troligen inte var alltför glada att vi kom och störde och förstörde deras fina nät. Denna var nog den finaste vi stötte på den dagen :)



Erika passade även på att nalla lite hallon ;P



Måste säga att bilderna blir väldigt bra med mobilkameran :)


Kommentarer
Postat av: Erika

Åh vad snygg jag blev karlsson =)

2009-08-09 @ 21:44:10
Postat av: Ako

Visst blev du :)

2009-08-24 @ 22:22:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0