Lördag

Hemma på permision igen !


Proverna visar att stenen nu med största sannolikhet är borta :)

Så planerna ser ut som så; 
Tisdag: Tillbaka till sjukhuset för provtagningar och för att träffa en narkosläkare
Onsdag: Permis för att kunna vara med på mammas 60års kalas och tillbaka till sjukhuset på kvällen för att duscha enligt konstens alla regler, naveln är speciellt viktig att göra rent har jag hört :P 
Torsdag: Titthålsoperation för att ta bort gallblåsan.

Provtagning och nakosläkarträffen skulle egentligen ha varit på onsdag men de var så snälla att de flyttade bak det en dag så jag kunde vara med på mammas kalas :)

Mår just nu väldigt bra, det var stenen i gallgången som gjorde att jag hade så ont så nu när den är borta är jag i stort sett symtomfri :)


Kommentarer
Postat av: sjökvist

Hej! Åh va kul att höra från dig =) va glad ja blev.

Trist med gallstenen. Hur mår du nu?

Ja münchen känns skrämmande och spännande.

givetvis va de inte du. tror de va robin och magnus. eller micke kanske.

Hur är de annars då?

Kram!

2009-07-05 @ 23:39:23
URL: http://annasjk.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Vad skönt att det verkar bli bättre! Tänker på dig! Kram

2009-07-06 @ 11:12:19
URL: http://themathildapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0