Måndag

Denna video är så hysteriskt rolig :) Timberlake och de andra bjuder verkligen på sig själva. Det finns längre versioner på Youtube... ni måste bara gå in och se hela :)



Förövrig så tog jag bort mina plåster för ett tag sen... var så nyfiken på hur det såg ut under. Det var nästan att man blidde lite besviken, ärren syntes knappt. Det var bara det som satt vid naveln som ser ut att bli något att visa upp ;P (Såret satt under naveln för de som undrar...) Skämt å sido så är det väldigt skönt att de inte är så ögonifallande :) 

Det går väldigt bra att jobba, skönt att vara igång igen! Måste tänka mig för hela tiden dock, det är väldigt lätt att bara ta tag i en låda utan att fundera på vad tung den kan vara...
Jobbilen är också lite trixig att köra ibland, när jag måste vända på tajt platser o så, då är den inte lättstyrd. Som att försöka vända en bil utan servostyrning, utan att ha riktigt ordentligt stöd från magen... men det går...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0