Lördag

Då var det ett tag sen man uppdaterade här då... och nu har jag inte ens jobbet att skylla på... Har varit ledig i lite drygt två veckor, jag är så uttråkad att det finns inte...

Men pappa och jag har gjort lite nytta i några dagar nu i alla fall. Vi har hållit på med vårt förråd nere i källaren, det börjar bli riktigt fint.
Vi har putsat väggar, slipat, satt väv på väggarna, målat väggarna i en ljusblå färg. Golvet var vi tvungna att slipa innan vi kunde lägga på klinkers... Nu måste vi bara vänta på att klinkersen ska "sätta sig" så vi kan lägga i fog. Sen är det nästan klart...
Om man tänker på hur det såg ut från början, så är det en rejäl ansiktslyftning :)





























Golvet blev ganska snyggt om jag får säga det själv, vi hade några blåa plattor och en massa vita. Vi visste inte riktigt hur vi skulle göra, men det blev bra i slutändan!



























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0