Torsdag

Dags för lite uppdatering.

Var ofrivilligt ledig förra veckan, blev hemskickad, vi hade så lite/inget att göra. Så jag har hjälp pappa lite, vi har rensar och rensat bland grejer här hemma. Har blivit otaliga turer till tippen. Har tömt ett förråd som ska frächas upp och omorganiseras lite.


Inte världen bästa bild, men ni förstår säkert...
























Blev inringd igen i tidags, Lasse tyckte att det var dags för Björkborn igen.
Skönt att få jobba men uppgiften kunde vara roligare.
Björn och jag har blivit riktigt bra på att fördriva tiden...det krävs för att få dagarna att gå...
Björn skulle vara ledigt imorgon, då tänkte jag som så att jag också skulle kunna vara ledig (inte en chans att jag åker till Björkborn själv...). Har med andra ord helg nu :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0