Torsdag

Nu var det länge sedan det hände något här... på sista tiden måste jag nog skylla på facebook :P
Har skaffat mig facebook efter mycket påtryckningar, och det är ganska mycket att smälta. Sidan är inte världens lättaste att förstå till en början... tror jag börjar få lite kläm på´t nu :)

Annars i livet så är det väl skolan som gäller för tillfället, började förra måndagen, vilket betyder att jag har gjort nästan två veckor. Det är skrämmande vad tiden går fort.
Just nu så håller vi på med ett "miniprojet"... det känns inte som ett sådant... har suttit nu i två hela dagar med detta förbaskade uppgift, men nu ser jag iaf ljuset i tunneln. Nu är det bara den "lilla" biten kvar, den när man ska förklara vad man gjort och analysera alla svaren... men jag har ju hela helgen på mig ;P

Bilder från Sälen kanske kommer upp senare, vädret var inte det bästa så vi var inte ute så mycket vilket resulterade i att det inte blev så mycket bilder tagna...








Kommentarer
Postat av: mathilda

Facebook is the shit :) Du måste lägga till farmville, askul!

2009-09-04 @ 12:43:20
URL: http://themathildapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0